Velkommen til workshop om møteplasser for unge på Fagerstrand

Nesodden kommune inviterer til workshop med mål om å skape et bedre ungdomstilbud på Fagerstrand. Sammen har vi ressursene, kunnskapen og engasjementet som kreves for å gjøre en positiv forskjell i livene til våre unge.

Gutt som hopper på skateboard i et rom med grafitti  - Klikk for stort bilde Unsplash

En møteplass med mange muligheter

Virksomhetene Nesodden Kulturskole, og Kultur og frivillighet inviterer til en samling hvor vi kan utvikle tiltak som vil bidra til å skape et trygt, inkluderende og berikende miljø for ungdommene våre. Dette er en mulighet til å være med på noe meningsfullt og å gjøre en forskjell for lokalsamfunnet på Fagerstrand.

Tid og sted

Tid: Tirsdag 09. april kl. 18:00 – 20:00
Sted: Fagerstrand ungdomshus, Parlamentet
Myklerudveien 140/ Kløftaveien, 1454 Fagerstrand

Agenda

• Status møteplasser ungdom på Fagerstrand, ved Steinar Dahlen, virksomhetsleder Kultur & frivillighet.
  • Oppvekstplan og funn fra Ungdata jr. ved Ronny Trogstad, kommunalsjef Skole, barnehage og oppvekst.
  • Hva skjer på halvøya- Aktivitetskalenderen Friskus og info om Fritidskort, ved Anette Isachsen, spesialkonsulent Kultur og frivillighet.
  • Hva innebærer det å være frivillig i et ungdomstilbud, ved daglig leder for Røde Kors Fellesverket Børre Frydenlund.
  • Workshop som inkluderer ideer, mulighetsrommet og behovskartlegging.
  • Oppsummering og veien videre.

Påmelding

Meld deg på her via arrangementet i Friskus. Frist 8. april.
Vi håper at så mange som mulig har anledning til å delta - vel møtt!

Kontaktinformasjon

Har du spørsmål, ta kontakt med Steinar Dahlen, virksomhetsleder Kultur & frivillighet.
E-post steinar.dahlen@nesodden.kommune.no