Hjelp oss å gjøre kommunens nettsider bedre for alle

Vil du bidra til bedre digitale tjenester i Nesodden kommune? Vi inviterer innbyggere til brukertesting av våre nye nettsider.

Vi søker deltakere til en fokusgruppe:

• Hvem: Vi ser etter en variert gruppe deltakere, inkludert eldre, foreldre, unge voksne, og personer med nedsatt funksjonsevne.
  • Når: Fredag 24. mai fra kl. 11.00
  • Hvor: Tangenten
  • Varighet: Cirka 2 timer

Hva vil fokusgruppen innebære?

Din innsikt vil hjelpe oss å forbedre nettstedets tilgjengelighet, brukervennlighet og funksjonalitet.

Under fokusgruppen vil du få muligheten til å:

• Utforske nye funksjoner og områder på nettstedet.
  • Fullføre realistiske oppgaver og gi tilbakemeldinger basert på din erfaring.
  • Diskutere dine synspunkter og ideer med andre i gruppen.

Hvordan kan du delta?

Er du interessert i å hjelpe oss med å forbedre tilgjengeligheten og funksjonaliteten til vår nettside? Registrer din interesse ved å  fylle ut skjemaet nedenfor.

Vi oppfordrer alle interesserte til å melde seg på så snart som mulig da antall plasser er begrenset.