Service og kvalitet i Nesodden kommune
-
Vi presenterer oss, er høflige, vennlige og profesjonelle.
-
Vi inviterer til samarbeid for å finne gode løsninger- Sammen skaper vi det gode livet.
-
Vi sørger for at våre tjenester er lett tilgjengelige for våre brukere og gir god informasjon. Vi informerer om når vi selv er tilgjengelig.
-
Vi møter våre brukere og innbyggere med interesse, åpenhet, respekt og tillit. Det du sier er viktig for oss.
-
Vi avklarer behov og planlegger hva kommunen skal gjøre, og hva brukeren/ innbyggeren/samarbeidspartneren skal gjøre, gjennom en god dialog.
-
Vi er interessert i å lære av brukernes erfaringer med våre tjenester for å kunne forbedre dem.
-
Vi involverer brukerne og gir dem innflytelse. Vi motiverer, gir råd og veiledning ved behov.
-
Vi har oppdatert fagkompetanse og sikrer at tjenestene er godt planlagt, virkningsfulle og i tråd med lov, forskrift og vedtatte mål.
-
Vi samordner tjenestene og sikrer at de er rettferdig fordelt. Vi sørger for god kontinuitet og effektive arbeidsprosesser.
-
Vi gir foreløpige tilbakemeldinger og endelige svar innen fastsatte frister, eller innen rimelig tid. Vi holder det vi lover
Publisert 06.10.2016 12.15